Правила перевезення пасажирів

Квиток — це іменний проїзний документ для поїздки автобусом. Передавати його для використання іншому пасажиру заборонено.

Пасажиру заборонено робити будь-які виправлення у квитку.

Пасажир зобов'язаний підтвердити телефоном свою поїздку не пізніше, ніж за 72 години до від'їзду. У разі відсутності підтвердження, ми залишаємо за собою право продати зазначене у непідтвердженому квиткові місце, не компенсовуючи вартості квитка власнику.

Проїзний документ з відкритою датою зворотної поїздки можна використати протягом 6 місяців з моменту виїзду.
Зафіксувати відкриту дату можна лише один раз по номерах телефонів офісу не пізніше ніж за 7 днів до відправлення автобусу та при наявності вільних місць.
Важливо! В літній період або святкові дні місця в автобусі можуть бути розпродані за два тижні або раніше.

Якщо оплачена поїздка у зворотний бік не відбулася з вини пасажира, гроші за квиток не повертаються.

Відновити втрачений проїзний документ не можна, як і претендувати на повернення коштів за нього.

Відповідальність за збереження цінних речей у ручній поклажі несе пасажир.

Діти та підлітки до 16 років можуть подорожувати тільки у супроводі дорослих.

Водій автобуса має право відмовити в проїзді, якщо пасажир не має офіційних документів (якщо відсутня віза або ж її термін дії сплив, відсутній квиток, грошові кошти).

Якщо пасажир внаслідок будь-яких порушень прикордонних норм буде затриманий службами на кордоні, і це викличе суттєву затримку рейсу, автобус має право продовжити рух без цього пасажира, без повернення йому коштів за квиток.

Напишіть нам