Часті запитання

Питання-відповіді

Чи дозволено перетинати кордон по внутрішньому українському паспорту?

Для перетину кордону України повнолітні громадяни повинні мати закордонний паспорт.

У ДПСУ зауважили, що щодо осіб, які прямують за кордон з метою евакуації, лікування, можуть прийматися окремі рішення щодо їх пропуску і важливо мати необхідні документи, які підтверджують мету поїздки.

Для уточнення інформації можете звернутись до Державної прикордонної служби України (044)527-63-63

Як пандемія COVID-19 повпливала на умови перевезення?
Перед кожним рейсом ми проводимо ретельну дезінфекцію салону автобуса. У кожному нашому автобусі є антисептик. Під час подорожі вмикаємо клімат-контроль, отже до салону надходить свіже повітря.
Чи можна перевозити велосипед, самокат?
Ні, не можна.
Чи можна подорожувати з дитячим/інвалідним візком?
Дитячий візок, що складається, перевозимо у багажному відсіку. Інвалідний візок також у багажному відсіку. Людина на інвалідному візку може їхати лише у супроводі.
Чи компенсовуєте повну вартість квитка, якщо поїздка не відбувається з Вашої вини?
Так, гроші повертаються у повному обсязі.
Чи можна повернути невикористаний квиток?

Так, опція повернення квитків доступна. На жаль, ми не відшкодуємо повної вартості квитка, але Ви можете повернути до 50% витрачених коштів. Сума відшкодування зменшується з наближенням часу відправлення автобуса. Дізнайтеся більше про умови повернення квитків.

Чи надаєте знижки на дитячі квитки?

Надаємо 20% знижки дітям до 12 років

50% знижки дітям до 5 років

Як придбати квиток?

Квитки можна придбати онлайн на нашому сайті, або оплатити готівкою у касі, попередньо забронювавши місце за телефоном (068) 229-93-03

Задати питання
Напишіть нам